Primona söker flera medarbetare för systemleveranser, utbildning och användarsupport

Primona har stora framgångar inom lösningar för upphandling, avtalshantering och inköp och vi behöver fler medarbetare.

Beskrivning av tjänsterna

Vi behöver flera medarbetare för att hantera nya projektleveranser och nya kunder. Du kommer att hjälpa till med flera saker som t.ex. utbildning av nya användare, konfiguration av system, projektmöten, specifikationsarbete, testning, dokumentation och användarsupport. På Primona har vi organiserat support så att många personer deltar på deltid. På det sättet får vi nära kontakt med kunderna och förstår behoven. Bra support och nära kontakt med våra användare är en viktig framgångsfaktor.

Om dig

Dina personliga egenskaper är viktigare än formella kvalifikationer men du förutsätts ha någon form av eftergymnasial utbildning. Det är viktigt att du är serviceinriktad, pedagogisk och trivs med att hjälpa till där det behövs. Du har lätt att sätta dig in i nya situationer och är lösningsorienterad. Erfarenhet från en privat inköpsorganisation eller offentlig upphandlingsorganisation är meriterande. Du bör även ha goda språkkunskaper i svenska och engelska, andra nordiska språk meriterande. Du ska ha god datorvana, god kännedom om Kommers är meriterande.

Om anställningen

Tjänsten är en tillsvidareanställning. Arbetsplatsen är centrala Stockholm, för närvarande Fleminggatan 20A.

Om Primona

Primona är en växande systemleverantör. Bland kunderna återfinns genomgående namnkunniga organisationer inom både offentlig och privat sektor. Affärssystemet Kommers är modulärt och hjälper kunderna att effektivisera och få kontroll på sina upphandlingar, leverantörsavtal och beställningar – från behov till faktura. Primona erbjuder även kompletterande konsulttjänster för integrationer, systemutveckling och projektledning - direkt eller via samarbetspartners.

Aktuellt

Upphandling och inköp har aldrig varit lättare

Med inköpssystemet Kommers hjälper Primona offentliga och privata organisationer att få kontroll och effektivisera sina upphandlingar, leverantörsavtal och beställningar – från behov till faktura. Kommers gör det lätt att handla rätt.