Primona söker Användarsupport/Innesäljare

Om tjänsten

Tjänsten är mångfasetterad och varierande. Förutom att hjälpa våra kunder med deras användarfrågor förväntas du kunna utvecklas att hålla kurser för användare och även att hjälpa till som innesäljare. Du kommer även delta i arbetet med att skriva dokumentation för Kommers online-manualer och hjälpa till vid testning av nya versioner. Kundsupport är en mycket viktig och central funktion för Primona och alla typer av buggar och förbättringsförslag registreras via en standardiserad arbetsrutin. Detta för att kontinuerligt förbättra produkten Kommers. Du kommer att ha en central roll för att kategorisera och samla upp önskemål om produktförbättringar. För detta kommer du även att få hjälpa till med omvärldsbevakning, t.ex. delta i konferenser för att följa förändringar i lagstiftning inom LOU/LUF och trender inom inköp. Du kommer även att delta i kundleveranser, t.ex. genom att sätta upp konfigurationer.

Om dig

Dina personliga egenskaper är viktigare än formella kvalifikationer men du förutsätts ha någon form av akademisk utbildning som gör att du klarar av att analysera och strukturera arbetet. Vi vill gärna att du kan bidra till att utöka Primonas kompetensbas. Det är mycket viktigt att du är serviceinriktad och allsidig och att du trivs med att hjälpa till. Förmågan att på ett lugnt, empatiskt och trevligt sätt hantera en stressad kund i telefon är en konst som du måste behärska. Det förutsätter att du är både pedagogisk och har lätt att sätta dig in i nya saker och att hitta lösningar i olika situationer. Eftersom tjänsten i grunden innebär användarhjälp för ett IT-system behöver du ha en god datorvana. Du bör även ha goda språkkunskaper i svenska och engelska. Erfarenhet från offentlig upphandling på inköparsidan är mycket meriterande.

Om anställningen

Tjänsten är en tillsvidareanställning. Primona tillämpar provanställning 6 månader. Arbetsplatsen är Kungsgatan 35 i Stockholm.

Om Primona

Primona är ett litet men mycket kompetent gäng av anställda och konsulter som arbetat med att utveckla lösningar inom inköp och elektronisk handel. Produkten Kommers erbjuds som både modulär och nyckelfärdig lösning för upphandling, inköp, avtalshantering och e-handel. Bland kunderna återfinns genomgående namnkunniga organisationer inom både offentlig och privat sektor. Kommers hjälper kunderna att effektivisera och få kontroll på sina upphandlingar, leverantörsavtal och beställningar – från behov till faktura. Ledstjärnan vid utveckling är att kontinuerligt ta fram lösningar som är intuitiva och så lättanvända som möjligt. Primona erbjuder även kompletterande konsulttjänster för integrationer, systemutveckling och projektledning - direkt eller via samarbetspartners.

Sista ansökningsdag

Fredagen den 12 februari 2016.

Frågor och hur du ansöker

Frågor och ansökan skickas till goran.tysk@primona.se med rubriken "Ansökan Användarsupport/Innesäljare"

Aktuellt

Primona önskar användare, kunder och samarbetspartners en Glad Påsk!

Upphandling och inköp har aldrig varit lättare

Med inköpssystemet Kommers hjälper Primona offentliga och privata organisationer att få kontroll och effektivisera sina upphandlingar, leverantörsavtal och beställningar – från behov till faktura. Kommers gör det lätt att handla rätt.